Teach me, Lord,What I don't know.
Show me which way
And where to go Alone I stumble
Alone I fall But your gentle voice
Leads through it all
Take my hand Light my way
With you all my life. Don't you know that it's true. I'm living to love you
Teach me, Lord and Father, Your child has become like new


翻着古老的相片簿对着总是总是,在心中鼓励着我的人,嗫嚅着谢谢两个字!晴空飒爽也好,大雨滂沱也罢,那时时刻刻浮现的笑容^0^即使回忆已远离褪色,我依然追寻丝。。。。


Tuesday 19 March 2013

站在大海边 才发现自己是多渺小 登上最高山 才发现天有多高 浩瀚的宇宙中 我真的微不足道 像灰尘 消失也没人知道 夜空的星星 仿佛在对着我微微笑 轻声告诉我 一切它都看见了 我所有挣扎 所有软弱和跌倒 将成为 主恩典的记号 当我呼求 耶稣听见我的祷告 千万人中 他竟关心我的需要c 主恩典的记号 在风雨中 耶稣将我紧紧拥抱 我深知道 他是我永远的依靠 走过的路 有欢笑 有泪水 将成为 主恩典的记号 。。。。

No comments:

Post a Comment