Teach me, Lord,What I don't know.
Show me which way
And where to go Alone I stumble
Alone I fall But your gentle voice
Leads through it all
Take my hand Light my way
With you all my life. Don't you know that it's true. I'm living to love you
Teach me, Lord and Father, Your child has become like new


翻着古老的相片簿对着总是总是,在心中鼓励着我的人,嗫嚅着谢谢两个字!晴空飒爽也好,大雨滂沱也罢,那时时刻刻浮现的笑容^0^即使回忆已远离褪色,我依然追寻丝。。。。


Friday 11 January 2013

爱我的慈母~

我惯于昂首阔步,两眼朝天, 我的性情也有点执拗倔强; 即使国王跟我面对面相望, 我也不会低垂下我的眼帘。    可是,慈母啊,我要对你直言: 尽管我的傲气是如此刚强, 一到你的幸福的亲切的身旁, 我常常感到自卑而畏缩不前。    你有渗透一切的、崇高的精神, 光芒四射,直飘向日月星辰, 是这种精神暗暗地征服了我? 回忆往事真使我感到难过, 我做错许多事情,伤你的心, 那样万分爱我的慈母的好心!

No comments:

Post a Comment